Hoe werkt het & voorwaarden

Je huurt de wollen kleding en accessoires voor je baby voor een periode van zes weken. Als je 37 weken in verwachting bent, wordt het pakket bij je thuisbezorgd. 

Daarnaast is het mogelijk om één setje kleding en een dekentje te wisselen voor een roze set. Uiteraard is een blauwe uitvoering ook mogelijk. 

Alle wolletjes worden geleverd in maat 50. Weet je al dat je een grotere baby verwacht dan kan ik één set, in de neutrale kleur, in maat 56 leveren. Hetzelfde geldt wanneer je een kleinere baby verwacht of wanneer je baby prematuur is; dan kan ik zorgen voor een set in maat 44. 

 

Uiteraard hoort er bij de verhuur van de wolletjes een overeenkomst. Deze krijg je per mail toegestuurd en ziet er als volgt uit:

Huurovereenkomst wollen babypakket

 

Het wollen babypakket bestaat uit:

* Drie rompers

* Drie setjes kleding

* Twee mutsjes

* Twee paar sokken

* Een dekentje

* Een onderlegger

* Een jasje (winter)

*  Borstcompressen

* Was- en vlekkenmiddel

* Een wasnetje

* Wasvoorschriften

 

Het pakket wordt geleverd in een wasmandje.

 

De huurovereenkomst geldt voor de duur van zes weken. De huurder wordt hierna aangeduid als cliënt. Datum ingang van verhuur: (.   .-.   .-   ….) Datum van inleveren door cliënt: (   ..-.   .-…   ).

Wolletjes & Zijde zorgt voor tijdige levering. In de buurt van Lansingerland kan het pakket worden gebracht. Verzendkosten, ook bij retournering, zijn kosten voor de cliënt. Wolletjes & Zijde levert het pakket schoon en vlekvrij aan. Cliënt zorgt ervoor dat het pakket op de afgesproken datum retour is, tenzij in overleg een langere periode overeen is gekomen. De verhuurperiode eindigt na inlevering van het pakket. Voor overschrijding van de periode van 6 weken wordt € 12,50 per week extra berekend.
Wolletjes & Zijde ontvangt een bedrag van € 100,- van cliënt, voorafgaand aan de ingangsdatum door middel van een overboeking op rekening NL45KNAB0619746645 t.a.v. Wolletjes & Zijde. Mocht de kleding te heet gewassen zijn, vlekken hebben of andere gebreken vertonen, dan wordt dit doorberekend, uitgaande van de nieuwprijs. Na afloop van de verhuurperiode ontvangt cliënt een eindafrekening. Te veel betaalde kosten worden per omgaande teruggestort op rekening van de cliënt. Bij schade boven de € 100,-, ontvangt client een aanvullende rekening.

Cliënten die kraamzorg afnemen bij Birth & Baby krijgen een korting van € 5,- euro en betalen € 75,- voor het pakket. Deze rekening dient binnen twee weken betaald te worden.

Mochten items uit het pakket onherstelbaar beschadigd of vies zijn of er zijn items kwijt, dan vraagt Wolletjes & Zijde dit tijdig aan haar te laten weten in verband met levertijd en voorbereiding van het pakket voor een nieuw gezin.

Cliënten worden verzocht huisdieren niet in contact te laten komen met alle items uit het pakket.

Nieuwprijzen zijn bijgevoegd in apart document. Mocht cliënt een item uiteindelijk willen houden dan kan dat altijd in overleg!

Gebruik van het wollen babypakket is op eigen risico en voor eigen verantwoording. Wolletjes &Zijde en Birth & Baby zijn niet aansprakelijk indien er iets misgaat tijdens gebruik.

 

Handtekening cliënt:                                                Handtekening Maaike Huis in’t Veld: